از خودم نفرت دارم


گناه من عاشق شدن بودواشتباه من باتو بودن

 
انقدر به پست بودن خودم پی بردم كه صدای خورد شدن تمام احساسات رو توی خودم دارم میشنوم ؛ حالتم مثل حالتی میمونه كه توی مستی كاری كنی و بعد بیای بیرون از اون حالت و ببینی چی كردی ؛ من حتی از دختر هرزه ای كه برای در آوردن پول خودش توی خیابونها منتظر بوق ماشینا وای میسه پست ترم ؛ انقدر كه دیگه لیاقت هیچ پاكی رو ندارم ؛ دلم از خودم  گرفته دیگه ؛ داره حالم از خودم بهم میخوره ؛ یعنی از خودم حالم دیگه بهم خورده ؛ احساس میكنم حتی برای خودمم چندش آور شدم ؛ من یه حیوونم نه انسان ؛ منو ببخش ؛ قسم میدمت منو ببخش ولی دلیلش رو نپرس ؛ اصلا  فكر كن بدترین كاری كه توی دنیا میتونستم رو كردم ؛ اصلا اینطور فكر كن كه بهت خیانت كردم ؛ اوج نفرتت نسبت به من رو فكر كن و منو ببخش ؛ از ته دلت ببخش بگو هركاری كردی میبخشمت حلالت میكنم ؛ دارم آتیش میگیرم از خودم بدم میاد ؛  فقط منو ببخش همین دیگه هم چیزی نپرس و دلیلش رو نخوا اگر هنوزم دوستم داری ؛ فقط یه حسی دارم بزار بگم بهت: من احساس میكنم یه تیكه ابرم و تو آسمونی ؛ انگار با بودن من لكه ای تو زندگیته كه پاكی و صافی تو رو هم از بین میبره ؛ تو خیلی پاكی كه منو تحمل میكنی عزیزم ؛ حاظرم توی همون آسمونت توی آغوشت مثل یه ابر از بین برم تا تو همیشه صاف و بی ریا بمونی ؛ مــرگ بــــر مــــن

 

                                                                            عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیسوار بی کسعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات شما عزیزان:


نوشته شده در پنج شنبه 14 تير 1390برچسب:,ساعت 20:44 توسط سوار بی کس| |


Power By: LoxBlog.Com